Autor |
Wiadomość |
Moniuch
Doktor
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: :P
|
Wysłany: Wto 15:41, 28 Paź 2008 Temat postu: wejściówka poniedziałek 27 X grzyby |
|
|
Kryptokokoza, podaj czynnik etiologiczny i opisz
Co to kolonia bakteryjna i podaj właściwości (kolor powierzchnia itp.)
Opisz budowę drożdżaków
Podłoża wybiórczo-różnicujące, podać opisać.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Olcia
Profesor

Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:46, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
a my mieliśmy dziś rozmnażanie grzybów, postacie kliniczne kandydiozy, podłoże wybiórcze, typy wzrostu w podłożach płynnych czy jakoś tak...miłej nauki
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KaTe
Profesor

Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 50° 55' N, 22° 13' E Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 18:20, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
... i miłego zaglądania do zeszytu w czasie pisania wejściówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
justyśka
Profesor

Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: B-stok B5 Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 14:49, 29 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
gdzie można znaleźć coś na temat typów wzrostu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KaTe
Profesor

Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 50° 55' N, 22° 13' E Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 15:44, 29 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
typy wzrostów:
a) na podłożu płynnym - tworzy się kożuszek na powierzchni roztworu - bakterie tlenowe np. Bacillus, Pseudomonas
b) bakteria rośnie w całej objętości roztworu, tworzy się jednolite zmętnienie - bakterie względnie beztlenowe np. E.coli czy gronkowce
c) bakterie rosną tylko na dnie, tworząc charakterystyczny osad w postaci guziczka - bakterie beztlenowe
Tyle wystarczy ))
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
justyśka
Profesor

Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: B-stok B5 Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 18:19, 29 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
asiaczeq
Profesor

Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 15:21, 30 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
zeby zagladac do zeszytu...trzeba cos w nim miec.. eh..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KaTe
Profesor

Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 50° 55' N, 22° 13' E Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 16:54, 30 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
... można mieć i ściągi <lol>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anulka20
Doktor
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 17:26, 30 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
mechanizm działania antybiotyków przeciwgrzybiczych
co to jest kolonia bakteryjna i typy wzrostu na podłożu płynnym
obraz kliniczny kandydiozy
podłoże wybiorczo-różnicujące
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
greenthumb
Profesor

Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się biorą dzieci??? Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 19:51, 30 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Anulka20 napisał: | mechanizm działania antybiotyków przeciwgrzybiczych
co to jest kolonia bakteryjna i typy wzrostu na podłożu płynnym
obraz kliniczny kandydiozy
podłoże wybiorczo-różnicujące |
najlepsza była nasza reakcja na pyt nr 1... "...NIEEEEEEEEEEE!!!..."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamaG
Pomocna dłoń

Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:16, 31 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
1.obraz kliniczny kandydiozy
2.Rodzaje podłoza
czyli pytania eleganckie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|